On my way home! - Reisverslagen van Mariska van der Veen - WaarBenJij.nu On my way home! - Reisverslagen van Mariska van der Veen - WaarBenJij.nu

On my way home!

Vier weken lang een roadtrip door Engeland & Ierland!
Helemaal zin in mijn avontuur naar mijzelf!
Wat ga ik tegenkomen? Wat ga ik leren? En wie ga ik allemaal leren kennen? Ben benieuwd naar de alle ervaringen die gaan komen en vind het echt mega spannend!

Recente Reisverslagen:

04 April 2023

Laatste reisverslag

02 April 2023

Nederland

01 April 2023

Veel kilometers!

01 April 2023

Luxe hotel :D

30 Maart 2023

Boot naar Engeland
Mariska

Hoi, welkom op mijn profiel! Hier kun je mijn avonturen volgen. Veel leesplezier en laat je inspireren! Mariska

Actief sinds 14 Feb. 2023
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8675

Voorgaande reizen:

03 Maart 2023 - 02 April 2023

On my way home!

Landen bezocht: