Luxe hotel :D - Reisverslag uit Chester, Verenigd Koninkrijk van Mariska Veen - WaarBenJij.nu Luxe hotel :D - Reisverslag uit Chester, Verenigd Koninkrijk van Mariska Veen - WaarBenJij.nu

Luxe hotel :D

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

01 April 2023 | Verenigd Koninkrijk, Chester

Na gisterochtend (vrijdag 31 maart) nog een poging te hebben gedaan om kilometers maken, erachter komend dat ik flink moe ben, heb ik mijzelf getrakteerd op een luxe hotel. Bij het DoubleTree Hilton Hotel [e-38] Spa in Chester check ik gisteren om 15 uur in. Even ontspannen en bijtanken is mijn idee, wat aardig lukt met de kleine spa beneden [e-1f603]

Onderhandelen over de prijs lukt hier niet meer helaas, waar ze erg om kon lachen en noemt dat het inderdaad iets is van Ierland en meer mensen het proberen hier. Het was te proberen! Wel vraag ik na het afrekenen of ik gewoon gebruik kan maken van de spa. Dit bleek dus niet zo te zijn, maar met een knipoog geeft ze me iets en zegt dat ik dit maar moet laten zien bij de ingang van de Spa. Yes! Een uur later zit ik in deze fijne spa [e-1f643]

Eenmaal terug op de kamer neem ik mij voor om morgenvroeg nog even in mijn bad te gaan en val even later enorm loom in slaap op het veels te grote kingsize bed en slaap de klok rond.

Gisteren heb ik het kleine stadje Chester nog even bezocht wat een fijne oude uitstraling heeft. Er is veel bedrijvigheid en het ziet er erg gezellig uit. Gezang op straat door straatmuzikanten en heel veel eetgelegenheden waar ik ook maar eens goed gebruik van maak om aan te sterken. Word erg blij dat ik mijn hele vakantie best veel vegetarische eetgelegenheden heb gezien, zo ook vandaag weer! Geen stress over het vragen wat er allemaal in het eten zit, fijn! [e-1f60a]

Ik merk dat de terugreis mij moeilijker afgaat dan gedacht en ben blij dat ik mijzelf hierin ben tegemoet gekomen door even te ontspannen, wat duidelijk helpt. Ik merk dat ik afgelopen maand maar steeds door ben gegaan, wat ergens heel fijn is geweest en ik nodig had. Nu ik besloten heb terug te gaan lijkt de vermoeidheid en alle andere beseffen goed binnen te komen en ik hoop dat het besef van wat er nu eigenlijk allemaal is gebeurd nog meer mag dalen in de komende weken. Ondanks dat het veel is geweest had ik dit uitstapje echt even nodig wat mij weer kracht geeft om door te gaan.

Nu ik de keuze heb gemaakt om terug te gaan, heb ik geen zin meer in te treuzelen. Vandaag wil ik graag kilometers gaan maken. Ik zal zien in hoeverre dat gaat lukken, anders maar weer even bijtanken in een leuk hotelletje onderweg..


  • 01 April 2023 - 10:16

    Anton:

    Goede reis naar Nederland!


  • 01 April 2023 - 11:06

    Grethe:

    Veilige reis terug! [e-1f64f][e-1f499][e-1f340]


  • 01 April 2023 - 12:04

    Astrid Dirksen:

    Goede reis Mariska.

    Liefs [e-1f49a]


  • 01 April 2023 - 20:46

    Alienne:

    Wens je fijne reis terug!!

    Liefs[e-1f970]


  • 02 April 2023 - 09:07

    Janny :

    Wat goed om jezelf voor de terugreis nog even te verwennen in een luxe hotel [e-1f44d]

    Alle ervaringen van de afgelopen tijd mogen landen.[e-1f49d]

    Goede reis.


  • 03 April 2023 - 12:33

    Liefs Gea:

    [e-2764]️[e-1f340][e-1f339]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Hoi, welkom op mijn profiel! Hier kun je mijn avonturen volgen. Veel leesplezier en laat je inspireren! Mariska

Actief sinds 14 Feb. 2023
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 8671

Voorgaande reizen:

03 Maart 2023 - 02 April 2023

On my way home!

Landen bezocht: