Nog 2 nachtjes - Reisverslag uit Gwydir, Verenigd Koninkrijk van Mariska Veen - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes - Reisverslag uit Gwydir, Verenigd Koninkrijk van Mariska Veen - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

10 Maart 2023 | Verenigd Koninkrijk, Gwydir

Na wikken en wegen en alles beredeneerd te hebben met mijn hoofd, wat ik juist niet wilde voor deze vakantie, liep ik vast. Slecht slapen en mijn drive om maar verder te gaan maken dat ik geen goede keuze kan maken.

De enorme onrust die ik in mij voel om maar door te blijven gaan, ga ik vandaag eens goed aankijken. Het breekt me op en dat kan niet de bedoeling zijn. Wat maakt dat ik maar door blijf gaan en mijzelf niet wat rust gun? Een bekend patroon van mij, waarvan ik hoop deze vakantie meer over te leren en naar te leren luisteren. Klinkt als een mega inzicht, maar ook ik heb hier vanochtend nog even over moeten sparren. Thx Kees! -x-

De natuur helpt me hier ook bij heb ik het idee. Nog een flink pak sneeuw is er vannacht gevallen, geweldig om te zien! Mijn auto laat ik nog lekker onder de sneeuw staan en besluit om nog 2 nachten te blijven. Morgen zou het weer moeten gaan dooien en Karen adviseert me om dan eens naar het dorpje in de buurt te gaan. Karen heeft vandaag dienst in de hostel en is een echte Brit. In bijna elke zin noemt ze wel 'my dear'.. pff..

3x raden wat ik straks ga doen! :D

Wens jullie een fijne dag!


  • 10 Maart 2023 - 11:52

    Kees:

    Splendid idea my dear! [e-1f600]


  • 10 Maart 2023 - 12:01

    Tamara:

    Wat een herkenbaar probleem weer, dat vastlopen [e-1f605]

    Doe rustig aan en waar jij zin in hebt en je goed bij voelt #RollenOmgedraaid hahahha


  • 10 Maart 2023 - 12:57

    Maarten:

    Je gaat vast lopen, denk ik.


  • 10 Maart 2023 - 17:17

    Grethe:

    Lieve Maris,

    Het Universum heeft besloten om je te laten insneeuwen haha. Dat had je al in de gaten. Wees heerlijk omringd door de natuurspirits en beoefen overgave en rust. ;-)

    [e-2744][e-2603]️[e-2744]

    Liefs vanaf een ook sneeuwwitte wereld hier!


  • 11 Maart 2023 - 09:03

    Janny :

    Heel herkenbaar wat je beschrijft over maar doorgaan.

    Mooi dat we daarbij altijd geholpen worden om het toch rustig aan te doen-soms lichamelijk en zoals nu voor jou ingesneeuwd zijn.

    Een prachtige natuur zie ik op de foto,s dat je vandaag mag genieten van wat er is en op je pad komt.[e-1f49c]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Hoi, welkom op mijn profiel! Hier kun je mijn avonturen volgen. Veel leesplezier en laat je inspireren! Mariska

Actief sinds 14 Feb. 2023
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 8712

Voorgaande reizen:

03 Maart 2023 - 02 April 2023

On my way home!

Landen bezocht: