Aankomt Engeland! - Reisverslag uit Harwich, Verenigd Koninkrijk van Mariska Veen - WaarBenJij.nu Aankomt Engeland! - Reisverslag uit Harwich, Verenigd Koninkrijk van Mariska Veen - WaarBenJij.nu

Aankomt Engeland!

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

04 Maart 2023 | Verenigd Koninkrijk, Harwich

Nou, ik heb mijn eerste slaapplek gevonden! :D

Rijden zonder doel op dit tijdstip, in het donker en links rijden was voor vanavond misschien iets teveel uitdaging. Leek de douane ook grappig te vinden toen hij vroeg wat mijn bestemming was en ik geen duidelijk antwoord kon geven. Resultaat was dat ik even ongelovig aangekeken werd en uiteindelijk met voldoende tips voor overnachtingen daar weg reed XD Ik zit nu in een travelers hotel ergens onder Ipswich, wat overigens geen 1 van zijn tips was.

Het links rijden viel me iets meer tegen dan gedacht. En had me voorgenomen om een klein uurtje te rijden om zo te kunnen wennen nu het nog rustig is op de weg. Het is echt wennen om alles net andersom te doen. Ik ben benieuwd hoe het me morgen afgaat. Maar ben nog meer benieuwd hoe de omgeving er morgen uitziet!

De bootreis was erg fijn! Heerlijk op het dek genieten van de zon en lekker los kunnen laten wat los gelaten mocht worden.

Moe en voldaan ga ik bijslapen. Ik zal zien wat er morgen gaat komen :)


  • 04 Maart 2023 - 00:40

    Grethe:

    [e-1f44c][e-1f3fb] Well doen! [e-1f917]


  • 04 Maart 2023 - 00:57

    Gea Mulder:

    [e-1f44d][e-1f923] Geweldig !!!


  • 04 Maart 2023 - 08:29

    Kees:

    Ja, lijkt mij ook lastig, links rijden in het donker.

    Haha leuk dat de douane je allemaal tips geeft

    Typisch Brits, always friendly and polite.

    Ben benieuwd naar het volgende avontuur!


  • 04 Maart 2023 - 09:57

    Marja:

    Links rijden vraagt veel alerte aandacht. Iedere dag als je weer gaat rijden vraagt letterlijk goed je koppie er bij hebben. Niets kan meer op de automatische piloot. Succes Maris en geniet!!


  • 04 Maart 2023 - 09:57

    Marja:

    Links rijden vraagt veel alerte aandacht. Iedere dag als je weer gaat rijden vraagt letterlijk goed je koppie er bij hebben. Niets kan meer op de automatische piloot. Succes Maris en geniet!!


  • 05 Maart 2023 - 13:04

    Alienne:

    [e-1f496]


  • 08 Maart 2023 - 11:34

    Tamara:

    Nondeju, helemaal niet aan gedacht inderdaad dat je aan de verkeerde kant van de weg rijdt daar. Pittig! Is vast goed gekomen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Hoi, welkom op mijn profiel! Hier kun je mijn avonturen volgen. Veel leesplezier en laat je inspireren! Mariska

Actief sinds 14 Feb. 2023
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 8716

Voorgaande reizen:

03 Maart 2023 - 02 April 2023

On my way home!

Landen bezocht: