De bootreis! - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Mariska Veen - WaarBenJij.nu De bootreis! - Reisverslag uit Hoek van Holland, Nederland van Mariska Veen - WaarBenJij.nu

De bootreis!

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

03 Maart 2023 | Nederland, Hoek van Holland

Allemachtig wat een grote boot waar ik nu op sta! Krijg echt het gevoel alsof ik op de titanic zit als ik het casino, de bios, de slaaphutten en het restaurant voorbij loop. Hoe naief ook om te bedenken dat het een veerboot grootte ging zijn richting onze schiereilanden [e-1f606]

Maar goed, de reis is begonnen! De boot is gehaald en ik ga ontdekken of ik zeebenen heb.

Opluchting, blijdschap, onzekerheid en een flinke portie (gezonde) spanning. Alles kwam voorbij de laatste dagen. Helemaal moe, maar voldaan dat ik de reis ben begonnen! Blij om te merken dat er zoveel mensen meeleven en hopelijk gaan mee genieten [e-1f60a]

Ik ga eens zien of ik straks een verdwaalde walvis kan spotten haha..

• 03 Maart 2023 - 14:17

Kees:

Eerste etappe voltooid [e-1f600].

Nu je even lekker laten varen [e-2693]

• 03 Maart 2023 - 14:24

Monique:

Hoi, wat een leuk verslag En mooi dat we mee mogen 'reizen". In verbinding [e-1f64f]

• 03 Maart 2023 - 16:48

Mariëtte:

Lol, ik ben dan net zo naïef hoor. Ik dacht ook aan een veerboot. Had niet bij een grote boot stilgestaan ;). Veel extra vaarplezier gewenst dan ;).

• 03 Maart 2023 - 19:09

Jan Willem:

Leuk! Je reis is begonnen. Heel veel plezier en geniet vooral van alles wat op je af komt bij alle dingen die je gaat meemaken en voelen!

• 03 Maart 2023 - 21:42

Yvon S: