Festival - Reisverslag uit Great Yarmouth, Verenigd Koninkrijk van Mariska Veen - WaarBenJij.nu Festival - Reisverslag uit Great Yarmouth, Verenigd Koninkrijk van Mariska Veen - WaarBenJij.nu

Festival

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

05 Maart 2023 | Verenigd Koninkrijk, Great Yarmouth

Vannacht overnacht in het gezellige en erg knus huisje van Kate, een echte cottage in een mooie wijk. Het zou zo uit de film kunnen komen! [e-263a]️ Tijdens het uit eten en het (korte en bijzondere) bezoek aan de gig in de kroeg verteld Kate me over de geschiedenis van Woodbridge, de verbinding die de plek heeft met vikingen en wat deze plek met haar doet. We kletsen te lang door over hoe bijzonder vandaag is verlopen, dat en hoe we elkaar hebben ontmoet en onze zoektochten in het leven.

Vanochtend ging de wekker om 6 uur. Kate en Mike staan vandaag met hun kraam op een fair vlakbij Aldeburgh, waarbij ik ze nog even help om alles op te zetten. Het was erg gezellig en fijn en er is goed voor me gezorgd! Dankbaar voor deze ervaring neem ik een uurtje later afscheid van ze om door te rijden naar Great Yarmouth. Het autorijden gaat intussen bijna als vanzelfsprekend. Ik ben blij dat ik hier zo snel aan gewend ben! [e-1f603]

Ik heb net een dagkaartje gekocht voor het festival Legends of Rock in Great Yarmouth! Een maand geleden kwam ik tijdens de bluesnight in Assen een leuke Engelse band tegen, Ben Poole genaamd. Na het optreden ben ik aan de klets geraakt met de drummer en bassist over de levenservaringen die ze in hun nummers hebben verwerkt. Mooie gesprekken, waarbij ze noemden dat ze vandaag in Great Yarmouth zouden gaan spelen en vroegen of ik ook kwam. Ach ja, waarom ook niet!

Ik zal zien of ze straks nog steeds zo goed zijn als in mijn beleving!


  • 05 Maart 2023 - 16:09

    Gea:

    Ooohh, wat leuk !!!

    Wel vroeg op [e-1f62e][e-1f923]...

    Fijn dat links rijden je goed af gaat...toppie !!

    Liefs van mij


  • 05 Maart 2023 - 16:42

    Kees:

    Wat mooi, de eerste contacten gelegd!

    En toch nog gelukt om naar de band te gaan kijken[e-1f600]


  • 05 Maart 2023 - 22:57

    Alienne:

    Zoo zeg, je gaat dus als een speer[e-1f308].

    Hoop dat de band leuk was!!!

    Lekker slapen[e-1f49e]


  • 06 Maart 2023 - 08:54

    Janny :

    Wat mooie ervaringen en ontmoetingen Mariska!

    [e-1f917]


  • 06 Maart 2023 - 10:59

    Ellen Nijenhuis :

    [e-1f60d][e-1f497][e-1f3b6]


  • 06 Maart 2023 - 12:54

    Marja:

    Wauw, dat gaat je snel en goed af zeg, prachtig. Lekker genieten Maris


  • 06 Maart 2023 - 19:53

    Irene:

    Wauw leuk Mariska!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Hoi, welkom op mijn profiel! Hier kun je mijn avonturen volgen. Veel leesplezier en laat je inspireren! Mariska

Actief sinds 14 Feb. 2023
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 8689

Voorgaande reizen:

03 Maart 2023 - 02 April 2023

On my way home!

Landen bezocht: